بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی

بيمارستان در تمامي روزهاي سال (حتي ايام تعطيل)، بدون استثناء، بصورت شبانه روزي باز است و آماده خدمات رساني به فرشتگان زميني است.

بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی

۴ بازديد

بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی

با مجهزترین و بروزترین امکانات - کلینیک دامپزشکی رایگان در تهران یکی از لوازم و تجهیزات تخصصی در محیط کاملا ایمن و استریل جهت انجام امور آموزشی و درمانی در خدمت مراجعه کنندگان و جامعه علمی کشور می باشد .

 مهم ترین فعالیت های این بخش به شرح ذیل می باشد :

 

  1. آموزش دانشجویان دوره عمومی و تخصصی به صورت دروس عملیات - درمانگاهی –اصول جراحی – کارورزی و کشیک در بخش انجام میگیرد .
  2. از اصلی ترین محورهای فعالیت این بخش مشارکت کامل در انجام پایان نامه ها  وطرح ها ی پژوهشی که از سراسر کشور به این مرکز مراجعه می نمایند می باشد.
  3. همکاری با دانشگاهها و سایر مراکز علمی و پژوهشی در قالب برگزاری دوره های آموزشی –کارگاه - سمینار – ارائه مقاله و کنگره از دیگر فعالیتهای این بخش می باشد .
  4. انجام خدمات و بیمارستان دامپزشکی تهران فعالیت های درمانی بالینی و مشاوره ای به بیماران مختلف که بالغ بر 90نوع جراحی اعم از عمومی و تخصصی می باشد که در این مرکز انجام میگیرد مانند نمونه جراحی های عمومی و همچنین تخصصی از  قبیل عقیم سازی – ارتوپدی – چشم – فک – دهان - جراحی مغز – ستون مهره ها - اکثر جراحی های پرندگان – خزندگان – ماهیها و اگزوتیک و ... که تمامی این جراحیها توسط برترین اساتید کشور در این مجموعه صورت میگیرد.
  5. همکاری با انجمن های خیریه و حمایت از حیوانات با ایجاد برنامه های هماهنگ در جهت کاهش هزینه ها
  6. تعامل کامل با سایر بخش های بیمارستان برای خدمات بهتر به بیماران .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.